Zespół Szkół
Centrum Kształcenia Rolniczego
im. Władysława Stanisława Reymonta

A może by tak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady…..

• 29 maja 2024
  • autor: agroradom
Tak też uczynili uczniowie klas 2bt, 2lta, 2ltc i 2HT z ZSCKR. Przez 3 dni podziwiali piękne i dzikie bieszczadzkie krajobrazy. Z początkiem naszej przygody odwiedziliśmy słynny zamek, na którym toczyła się akcja „Zemsty” Aleksandra Fredry. Następnie udaliśmy się w niezapomnianą podróż słynnymi drezynami rowerowymi. Kolejny dzień rozpoczęliśmy przejażdżka jedną z najsłynniejszych kolejek wąskotorowych w Polsce, kursująca górskimi dolinami aż do granicy ze Słowacją. Wieczorem, po kolacji, wyruszyliśmy na spacer górskimi ścieżkami, a dzień zakończyliśmy tanecznie. Ostatni dzień spędziliśmy bardzo intensywnie. Zwiedziliśmy wnętrze zapory solińskiej, które znajduje się na głębokości 6 m poniżej dna jeziora. Następnie przejechaliśmy się widokowa kolejką linową z której podziwialiśmy Jezioro Solińskie i bieszczadzkie krajobrazy.
Czas wracać do domu, chyba że ……